2011. október 16., vasárnap

Aranyosi Ervin: Ahogy a madarak…



 Aranyosi Ervin
(Született: 1958.10.04 - Budapesten) Jelenleg Dunakeszin (Pest megye ) él .

Életviteli tanácsadó, nevetés terapeuta, szellemgyógyász, új medicina konzulens, spirituális segítő

Szabadidejében verseket ír, és illusztrál, Hahota Jóga klubot vezet. Eddig három kötetnyi verse jelent meg az Interneten.
http://versek.aranyosiervin.com
Felesége (Aranyosi Éva) elismert kineziológus.

Iskolái :

Középiskola: péceli mg szakmunkás - laboratóriumi kisállattenyésztő, Pécel
Egyetem/Főiskola: Kaposvári Egyetem ÁTK: Általános Állattenyésztő üzemmérnök, Kaposvár
Nyugat-Magyarországi Egyetem, Benedek Elek Pedagógiai kar: Metafizikai terapeuta – Speciális tanácsadó, Sopron
Nemzetközi Metafizikai és Modern Pszichológiai Akadémia és Szabadegyetem: Energetikai kezelő és Életviteli tanácsadó, Budapest
Professional Kinesiology School Hungary: Touch for Health, Budapest
Dr. Kataria’s School of Laughter Yoga: Hahota Jóga klubvezető, Budapest
Kercselics Imre szellemgyógyászat iskola: Szellemgyógyászat – szellemsebészet, Budapest
Biologika Szabadegyetem: Új medicina konzulens, Budapest



Aranyosi Ervin: Ahogy a madarak…

Ma reggel ismét madárdalra keltem,
lágy fény derengett át az ablakon.
Csendben hallgattam, s odakint a kertben
egy apró kórus trillázgatott nagyon.
Vidám dalukból, áldott élet áradt,
Kicsi szívükben öröm zakatolt.
Háladalt zengve a gyönyörű világnak,
élve a jelent, s várva a holnapot.
Mi, emberek, vaj’ mért nem vesszük észre,
az életünk, pont ilyen egyszerű.
Boldog lehetsz, gondolj mindig a szépre,
arcodat fesse a megértő derű!
Adj végre szárnyat képzelt vágyaidnak!
Amit remélsz, az mind tiéd lehet!
Nem szab határt semmi sem álmaidnak,
amire gondolsz, el is érheted.
Hitetlenséged, lehet ami gátol,
az akadályt is csak te építed.
Mert minden gond megoldódik magától,
- mégis oly kevés ember érti meg.
Ne legyen nyögés, vége akarásnak,
a természet sosem erőlködik.
A folyók folynak, sorra utat vájnak,
az élet mindig magától működik.
Csodálkozz rá e szépséges világra,
élvezd a jelent, értékeld a mát!
Szemed, füled, s szíved nyisd végre tágra,
érezd az élet ragyogó dallamát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lap tetejére

lap tetejére